Praktijkafspraken / huisregels
Huisregels
- Binnen onze praktijk gaan wij respectvol met elkaar om. Als patiënt en bezoeker mag u erop rekenen dat u door onze medewerkers correct wordt behandeld. Het omgekeerde verwachten wij ook van u.
- Wilt u uw gesprek met een van onze medewerkers opnemen? Dan willen wij u vragen dit vooraf aan te geven aan de betreffende medewerker. In het kader van privacy, vragen wij u dringend geen geluids- of beeldmateriaal van onze praktijk of onze medewerkers op social media te plaatsen.
Afspraken
- Kunt u een afspraak niet nakomen? Laat dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch aan ons weten. Wij hebben dan nog voldoende tijd om de gereserveerde tijd aan een andere patiënt te geven. Wanneer u de afspraak niet tijdig afzegt, of niet komt opdagen, zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Deze kosten kunt u niet declareren bij uw zorgverzekeraar.